Obchodní Podmínky Slovensko

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1. Internetový obchod dostupný na internetovej adrese www.gremari.sk (ďalej len „Internetový obchod“) prevádzkuje: BEST DIAMONDS MARKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA so sídlom v Białystoku, s adresou miesta výkonu činnosti a doručovacou adresou: ul. Michała Motoszko 28, 15-111 Białystok, Poľsko, IČ DPH: 542-332-10-91, IČO: 380786285, KRS: 0000963537, adresa elektronickej pošty: pomoc@gremari.com, telefónne číslo: +421523211241 Ďalej len „Predávajúci“.

2. Ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) platné v čase zadania objednávky sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu VOP. V prípade zmien bude nová verzia VOP zverejnená na webovej stránke obchodu a bude platná odo dňa jej zverejnenia. Pre každú kúpnu zmluvu je záväzná verzia VOP platná v čase zadania objednávky zákazníkom.

II. PODMIENKY UZATVÁRANIA KÚPNYCH ZMLÚV

1. Zadanie objednávky zákazníkom prostredníctvom tlačidla označeného „Objednávam s povinnosťou platby“ predstavuje návrh na uzavretie kúpnej zmluvy.

2. Pred konečným zadaním objednávky má zákazník právo skontrolovať a opraviť údaje vo formulári objednávky, v súlade s § 7 a § 8 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a § 40a a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

3. Kúpna zmluva je uzavretá momentom potvrdenia prijatia objednávky predávajúcim, ktoré nastáva prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na adresu uvedenú zákazníkom vo formulári objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť prijatie objednávky v odôvodnených prípadoch (napr. nedostupnosť tovaru, chybná cena, podozrenie z podvodu).

4. Uzatvorená zmluva je predávajúcim uchovávaná v elektronickej podobe a nie je verejne dostupná. Zákazník obdrží kópiu zmluvy (zhrnutie objednávky) na svoju e-mailovú adresu bezodkladne po jej uzavretí.

III. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVOM OBCHODE

1. Rozsah poskytovaných služieb Internetový obchod poskytuje zákazníkom nasledujúce bezplatné elektronické služby: a) Vytvorenie a vedenie zákazníckeho účtu (registrácia v systéme); b) Spracovanie a realizácia objednávok zadaných v obchode; c) Zasielanie newslettera (obchodné informácie so súhlasom zákazníka).

2. Registrácia zákazníckeho účtu prebieha na základe dobrovoľného rozhodnutia používateľa vyplnením registračného formulára. Používateľ môže kedykoľvek zrušiť službu vedenia účtu zaslaním príslušnej žiadosti na kontaktnú adresu predávajúceho alebo prostredníctvom funkcie „Zmazať účet“.

3. Registrácia zákazníckeho účtu je založená na dobrovoľnom rozhodnutí používateľa, ktoré vyjadruje vyplnením registračného formulára. Používateľ môže kedykoľvek požiadať o zrušenie služby správy účtu. Svoj účet môžete zrušiť tak, že nás kontaktujete na adrese pomoc@gremari.com, prostredníctvom chatu alebo telefonicky na čísle +421523211241 

4. Služba Objednávkový formulár umožňuje zákazníkovi predložiť návrh na uzavretie kúpnej zmluvy kliknutím na tlačidlo potvrdzujúce objednávku, s možnosťou úprav pred jej konečným potvrdením, ako aj prijatie potvrdenia prijatia objednávky a sledovanie jej realizácie, v súlade s § 40a a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, § 7 a § 8 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a § 7 ods. 2 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

5. Používateľ sa môže dobrovoľne prihlásiť na odber služby newslettera označením príslušného poľa vo formulári a zadaním e-mailovej adresy na určené miesto na webovej stránke Obchodu. Newsletter obsahuje obchodné a marketingové informácie týkajúce sa ponuky Obchodu. Odber je možné kedykoľvek zrušiť kliknutím na odkaz „Opt-out“ v päte správy alebo kontaktovaním Predávajúceho.

6. Zasielanie newslettera sa uskutočňuje výhradne po získaní výslovného súhlasu používateľa v súlade s § 7 ods. 2 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia (EÚ) 2016/679 (GDPR).

7. Zákazník má právo na reklamáciu elektronických služieb poskytovaných Predávajúcim v Internetovom obchode na základe zásad stanovených v sekcii VII týchto Všeobecných obchodných podmienok.

8. Súhlas so zasielaním informačného bulletinu je možné kedykoľvek odvolať bez vplyvu na zákonnosť spracúvania údajov vykonaného pred jeho odvolaním.

IV. PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Platby v internetovom obchode sú spracúvané prostredníctvom služby Shopify Payments. Dodávateľom platobnej infraštruktúry je spoločnosť Shopify International Limited so sídlom na adrese: 2nd Floor, 1–2 Victoria Buildings, Haddington Road, Dublin 4, D04 XN32, Írsko.

2. Akceptované platobné karty: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Union Pay.

3. Metódy elektronických platieb: Apple Pay, Google Pay, Klarna.

4. Neponúkame možnosť platby v hotovosti pri prevzatí tovaru (dobierka).

V. DODACIE PODMIENKY

1. Dodanie produktu sa uskutočňuje prostredníctvom prepravcu zvoleného Klientom z nasledujúcich možností: doručenie domov prostredníctvom DPD, DHL alebo Packeta; doručenie do výdajného miesta alebo Z-BOXu prostredníctvom Packeta.

2. Dodanie produktov prostredníctvom vyššie uvedených prepravcov na území Slovenskej Republiky je bezplatné.

3. Predávajúci zabezpečuje dodanie produktov prostredníctvom profesionálnych prepravcov. Predávajúci informuje Klienta o detailoch zásielky, vrátane údajov prepravcu, a odosiela odkaz na sledovanie zásielky elektronickou poštou.

4. Čas realizácie objednávky od momentu pripísania platby Klienta do momentu odovzdania zásielky zvolenému prepravcovi Predávajúcim je maximálne 3 pracovné dni. Výnimkou sú objednávky produktov z kategórie „Snubné prstene“, ktorých čas realizácie sa môže predĺžiť maximálne na 30 kalendárnych dní.

5. Zákazník je povinný prevziať zásielku doručenú v súlade so zmluvou. V prípade neprevzatia balíka z dôvodov na strane Zákazníka má Predávajúci právo požadovať náhradu nákladov vzniknutých v dôsledku neprevzatia zásielky.

6. Zákazník je povinný poskytnúť Predávajúcemu správne adresné údaje, nevyhnutné pre realizáciu objednávky. Predávajúci nezodpovedá za nedodanie Produktu z dôvodov na strane Zákazníka, napr. v súvislosti s uvedením nesprávnej alebo neúplnej dodacej adresy, ktorá znemožňuje doručenie zásielky. V takom prípade Predávajúci oznámi Zákazníkovi neúspešný pokus o doručenie Produktu.

7. Zákazník má právo na opravu údajov uvedených v objednávke do momentu jej odoslania. V prípade zistenia chýb v adresných alebo kontaktných údajoch je Zákazník povinný bezodkladne informovať Predávajúceho o potrebe ich opravy, a to kontaktovaním prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Predávajúci umožní Zákazníkovi vykonanie takejto opravy, pokiaľ objednávka ešte nebola odovzdaná prepravcovi na realizáciu.

8. Ak je produkt doručený v poškodenom stave, Zákazník by mal túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť prepravcovi a Predávajúcemu. Odporúča sa, aby v prípade viditeľného poškodenia obalu Zákazník odmietol prijatie zásielky alebo urobil záznam v prítomnosti kuriéra.

VI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu v lehote 100 dní odo dňa prevzatia Produktu, v súlade s § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

2. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy môže byť podané v akejkoľvek jednoznačnej forme – písomne na sídlo predávajúceho, e-mailom na adresu pomoc@gremari.com, prostredníctvom chatu dostupného na webovej stránke alebo telefonicky na čísle +421523211241  Pre pohodlie zákazníka je k dispozícii vzorový formulár odstúpenia od zmluvy (https://www.gremari.sk/pages/stiahnutia), ale jeho použitie nie je povinné. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí zaslať vyhlásenie o odstúpení pred uplynutím tejto lehoty. V súlade s § 8 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z., lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak je vyhlásenie odoslané pred jej uplynutím.

3. V prípade zakúpenia viacerých produktov v jednej objednávke môže Zákazník odstúpiť od zmluvy vo vzťahu ku všetkým alebo vybraným produktom. Odstúpenie od kúpy vecí, ktoré tvoria súpravu alebo komplet, je možné výhradne vo vzťahu k celku takejto súpravy.

4. V prípade účinného odstúpenia od kúpnej zmluvy sa zmluva považuje za neuzavretú. Zákazník je povinný vrátiť tovar predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia odstúpenia od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša predávajúci. Vrátenie tovaru sa uskutočňuje prostredníctvom pobočiek Packeta. Zákazník je povinný tovar riadne zabezpečiť, doručiť do vybranej pobočky Packeta a poskytnúť vrátený kód pridelený predávajúcim. 

5. V súlade s § 9 ods. 3 – 5 zákona č. 102/2014 Z.z., Predávajúci vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie, najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia vyhlásenia o odstúpení od zmluvy. Vrátenie nákladov na dodanie patrí len do výšky najlacnejšej dostupnej možnosti ponúkanej Predávajúcim. Vrátenie peňažných prostriedkov bude vykonané použitím rovnakého spôsobu platby, aký použil Spotrebiteľ, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodli inak. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb až do momentu, kým Produkt opäť neprevezme alebo kým mu nebude preukázané jeho odoslanie.

6. Ak vrátený Produkt nesie stopy používania presahujúce rámec nevyhnutný na oboznámenie sa s jeho vlastnosťami a funkciou, Predávajúci má právo znížiť vrátenú sumu o hodnotu zodpovedajúcu vzniknutému opotrebovaniu alebo poškodeniu.

7. V prípade, ak k odstúpeniu dôjde po uplynutí uvedenej lehoty, nemá to žiadne právne účinky a Predávajúci je oprávnený odoslať Produkt späť na adresu Zákazníka na jeho náklady.

8. Právo na odstúpenie neprislúcha v situáciách uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. – najmä ak predmetom zmluvy je tovar zhotovený podľa individuálnych požiadaviek Zákazníka, prispôsobený jeho osobným potrebám (napr. Produkt s gravírovaním).

9. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo tým, že s tovarom nakladal iným spôsobom, ako je potrebné na zistenie jeho povahy, vlastností a fungovania (§ 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z. z.). Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na hygienické výrobky, ak boli po dodaní rozbalené.

10. Zrušenie objednávky z dôvodu chyby v cene

a) Očividná chyba v cene: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípade, že je cena Tovaru v E-shope z dôvodu technickej alebo inej chyby očividne nesprávna a neprimeraná

b) V prípade zistenia očividnej chyby, Predávajúci bezodkladne informuje Kupujúceho, vráti mu celú zaplatenú sumu a zmluva sa považuje za neuzatvorenú.

VII. REKLAMÁCIE

1. Predávajúci zodpovedá voči Zákazníkovi za to, že dodaný Produkt je v súlade s kúpnou zmluvou, v súlade s ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, najmä s § 619 – 627.

2. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má právo oznámiť nesúlad Produktu so zmluvou v lehote 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. Ak sa nesúlad prejaví v priebehu prvých 12 mesiacov od dodania Produktu, predpokladá sa, že existoval už v čase dodania, pokiaľ Predávajúci nepreukáže opak, v súlade s § 18 ods. 2 a 6 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a § 619 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

3. Produkt sa považuje za zhodný so zmluvou, ak: a) zodpovedá popisu, druhu, množstvu, kvalite, trvanlivosti, funkčnosti, kompatibilite a bezpečnosti, ktoré deklaruje Predávajúci, b) je vhodný na účel, na ktorý sa zvyčajne používa daný druh produktu, c) obsahuje všetky príslušenstvo, návody a iné prvky, ktorých dodanie možno odôvodnene očakávať, aj vzhľadom na vyhlásenia Predávajúceho alebo právne požiadavky.

4. Pokiaľ Zákazník nebol výslovne informovaný o odlišných vlastnostiach Produktu a nesúhlasil s tým, Predávajúci zodpovedá aj za to, že: a) Produkt je vhodný na obvyklý účel, na ktorý sa používajú produkty tohto typu, s ohľadom na právo, technické normy a priemyselné štandardy, b) jeho kvalita, trvanlivosť, funkčnosť a bezpečnosť zodpovedajú odôvodneným očakávaniam spotrebiteľa, vyplývajúcim z charakteru produktu a vyhlásení Predávajúceho, c) je dodaný spolu s obalom a dodatočnými návodmi, ktoré môže Zákazník očakávať, d) zodpovedá vzorke alebo modelu, ak bol takýto predložený pred uzavretím zmluvy.

5. Právo na reklamáciu sa nevzťahuje na prípady, keď nezhoda tovaru so zmluvou je výsledkom okolností, ktoré možno pripísať zákazníkovi – najmä nesprávne používanie, údržba, mechanické poškodenie alebo používanie v rozpore s určeným účelom. Prirodzené opotrebenie vyplývajúce z bežného používania sa tiež nepovažuje za vadu.
 - Rhodiové pokovovanie šperkov (vrátane bieleho zlata) sa môže pri používaní postupne opotrebovať;
- Striebro a zlato sa časom prirodzene oxidujú (tmavnú a strácajú lesk).
- Matné, diamantovo brúsené, pieskované alebo saténovo upravené zlaté šperky môžu postupne stratiť lesk.
- Vonkajšia vrstva strieborných, zlatých a medených šperkov sa pri používaní prirodzene opotrebováva.

6. Zákazník sa nemôže odvolávať na nesúlad, ak: a) bol pred uzavretím zmluvy informovaný o danej vlastnosti Produktu a následne ju akceptoval (napr. prostredníctvom poskytnutia zľavy), b) nesúlad vznikol v dôsledku konania Zákazníka, ako je nesprávne používanie, skladovanie, preťaženie alebo zásah do Produktu, c) Produkt bol používaný v nevhodných podmienkach alebo v rozpore s pokynmi Predávajúceho a výrobcu, d) nesúlad vyplýva z vonkajších udalostí, za ktoré Predávajúci nezodpovedá.

7. Zákazník je povinný bezodkladne informovať Predávajúceho o zistenom nesúlade, pričom uvedie jeho charakter a prejavy. Nesplnenie tejto povinnosti môže mať za následok stratu práv zo zodpovednosti za vady, v súlade s § 622 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

8. Reklamácia môže byť podaná akoukoľvek formou – písomne na adresu sídla Predávajúceho, elektronicky na e-mailovú adresu: pomoc@gremari.com, alebo  telefonicky na nasledujúcom čísle:+421523211241  Pre efektívne vybavenie reklamácie sa odporúča, aby Zákazník uviedol: (1) informácie o predmete reklamácie a dátume vzniku vady; (2) požiadavku na uvedenie Produktu do súladu so zmluvou alebo inú požiadavku; (3) kontaktné údaje podávateľa reklamácie.

9. V prípade potreby doručenia Produktu Predávajúcemu za účelom vybavenia reklamácie, Predávajúci hradí náklady na odoslanie. Spolu s produktom Zákazník zašle Predávajúcemu doklad o kúpe alebo iný dokument preukazujúci uskutočnenie nákupu v Internetovom obchode (napr. potvrdenie bankového prevodu) a reklamačný formulár alebo vlastnoručný popis reklamácie. Zákazník zodpovedá za zabezpečenie zásielky tak, aby nedošlo k jej poškodeniu alebo zničeniu počas prepravy.

10. Predávajúci neakceptuje zásielky na dobierku. Tovar sa vracia prostredníctvom pobočiek Packeta. Zákazník je povinný tovar riadne zabezpečiť, doručiť na vybranú pobočku Packeta a poskytnúť kód vrátenia pridelený predávajúcim.

11. Predávajúci potvrdí podanie reklamácie, vrátane jej dátumu, obsahu, požiadavky spotrebiteľa a jeho kontaktných údajov, e-mailom na adresu uvedenú pri zadávaní objednávky.

12. V prípade uznania reklamácie má Zákazník právo na opravu alebo výmenu Produktu, a ak to nie je možné – na zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy v prípade podstatnej vady, v súlade s § 619 a § 620 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

13. Predávajúci je povinný reagovať na reklamáciu do 30 dní od jej podania. Ak v tejto lehote nebude poskytnutá žiadna odpoveď, reklamácia sa považuje za prijatú (§ 18 zákona č. 250/2007 Z. z.).

14. Zákazník, ktorý nadobúda Produkt za účelom priamo súvisiacim s výkonom povolania alebo podnikania (t.j. Zákazník, ktorý nie je spotrebiteľom), má právo podať reklamáciu v súlade s platnými právnymi predpismi. Zodpovednosť Predávajúceho za fyzické vady Produktov voči takýmto Zákazníkom sa obmedzuje výhradne na právo vyplývajúce z nesprávneho plnenia zmluvy, spočívajúce v odstránení vady alebo výmene Produktu za bezvadný, podľa výberu Predávajúceho. Predávajúci je povinný bezodkladne odstrániť vadu alebo vymeniť vadný Produkt. Okrem toho, Predávajúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť Zákazníkovi sumu zaplatenú za vadný Produkt. V ostatnom rozsahu je zodpovednosť Predávajúceho za vady Produktov voči Zákazníkom, ktorí nie sú spotrebiteľmi, vylúčená.

15. V prípade pozitívneho vybavenia reklamácie, Predávajúci do 14 kalendárnych dní vráti Zákazníkovi uhradenú sumu, zahŕňajúcu cenu tovaru, štandardné náklady na dodanie a Zákazníkom vynaložené náklady na vrátenie zásielky, s použitím platobnej metódy, ktorú Zákazník použil, prostredníctvom služby Shopify Payments.

VIII. DOPLNKOVÁ SLUŽBA: ZMENA VEĽKOSTI PRSTEŇA ALEBO ZÁSNUBNÉHO PRSTEŇA

1. Internetový obchod Gremari ponúka svojim klientom dodatočnú službu jednorazovej bezplatnej zmeny veľkosti vybraných prsteňov o maximálne 3 veľkosti nahor alebo nadol, v lehote 100 dní od dátumu dodania tovaru.

2. Prstene, ktorých veľkosť je možné zmeniť, budú mať túto informáciu na karte produktu. Absencia tejto informácie znamená, že zmena veľkosti nie je možná.

3. Každá dodatočná zmena veľkosti prsteňa je doplnkovou službou, platenou osobitne a oceňovanou individuálne.

4. Zmena veľkosti o viac než 3 veľkosti nahor alebo nadol je dodatočná služba, ktorá je platená a oceňovaná individuálne.

5. Zmena veľkosti snubných prsteňov, bez ohľadu na počet veľkostí, je platená služba, ktorej cena je určená individuálne.

6. Pre využitie jednorazovej bezplatnej služby zmeny veľkosti prsteňa alebo pre získanie cenovej ponuky na zmenu veľkosti o viac než 3 veľkosti, alebo na zmenu veľkosti snubných prsteňov, je potrebné nahlásiť túto skutočnosť oddeleniu zákazníckeho servisu prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu.

7. Zásielky sa odosielajú prostredníctvom pobočiek Packeta. Klient je povinný vhodne zabezpečiť tovar, doručiť ho do vybranej pobočky Packeta a uviesť kód pridelený predávajúcim.

8. K zásielke obsahujúcej prsteň alebo snubné prstene, ktorých veľkosť má byť zmenená, je potrebné priložiť formulár zmeny veľkosti alebo rukou písaný dokument obsahujúci rovnaké informácie, aby bolo možné službu vykonať. Príklad formulára zmeny veľkosti prsteňa je dostupný tu: https://www.gremari.sk/pages/stiahnutia

XI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Správcom osobných údajov spracúvaných v súvislosti s realizáciou ustanovení tohto Reklamačného poriadku je Predávajúci. Osobné údaje sú spracúvané na účely, v rozsahu a na základe zásad uvedených v Politike ochrany súkromia https://www.gremari.sk/pages/zasady-ochrany-osobnich-udaju 

2. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné. Každá osoba, ktorej osobné údaje spracúva predávajúci, má právo na prístup, opravu, aktualizáciu alebo trvalé vymazanie svojich údajov v súlade s nariadením (EÚ) 2016/679 (GDPR).

X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Všetky nákupy uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu, ako aj tieto podmienky používania služby, podliehajú právu platnému na území Slovenskej republiky. Výklad a uplatňovanie týchto zásad sa riadi slovenským právnym poriadkom.

2. V prípade sporu alebo nároku súvisiaceho s uzavretou kúpnou zmluvou, jej plnením alebo týmito podmienkami – vrátane nárokov vyplývajúcich z protiprávnych činov – budú veci riešené všeobecnými súdmi na území Slovenskej Republiky.

3. Ak ste spotrebiteľom, máte právo na využitie alternatívneho riešenia sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Orgánom príslušným na vedenie takýchto konaní je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava. Podrobné informácie a postup podávania žiadostí nájdete na webovej stránke: https://www.soi.sk

4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenskej Republiky, so sídlom Mlynské nivy 44/b, 825 11 Bratislava (webová stránka: www.evropskyspotrebitel.sk), plní funkciu kontaktného miesta v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES.

5. V rozsahu neupravenom týmito Podmienkami sa použijú príslušné právne predpisy Slovenskej republiky, najmä:

- Občiansky zákonník – zákon č. 40/1964 Zb.,

- zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v ich aktuálne platnom znení.

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 01.11.2025.